- Що потрібно для участі в аукціоні?
- Як зареєструватися?
- Які документи потрібні для реєстрації?
- Як подати заявку/пропозицію на аукціон?
- Як подивитися приміщення/авто, ознайомитися із документами?
- Які документи потрібні для участі в аукціоні?
- Чи можна оплачувати гарантійний внесок через касу/ термінал/ з картки іншої людини?
- Де подивитися дату і час аукціону? (Я б перефразувала: де знайти інформацію про дату та час аукціону?)
- Як зайти на аукціон?
- Як проходить аукціон?
- Як робити ставку?
- Ціна лота вказана із ПДВ чи без? Чи будуть додаткові витрати?
- Що буде із гарантійним внеском у разі перемоги?
- Як повернути гарантійний внесок? В яких випадках він не повертається?
- Чи повертається реєстраційний внесок?
- Скільки складає винагорода майданчика?
- В які терміни сплачується комісія майданчика?
- Коли і куди відправляють оригінали документів?
- В які терміни підписується протокол?
- Які терміни повної оплати за лот і підписання угоди?
- Які умови участі у торгах з оренди вагонів?
- Які особливості аукціонів з продажу необробленої деревини?
- Які особливості участі в аукціонах з продажу майна банкрутів?
- Які особливості митних аукціонів?
- Які особливості аукціонів з продажу прав оренди згідно нового Закону України «Про оренду державного та комунального майна»?
Що потрібно для участі в аукціоні?
Для участі в аукціоні потрібно бути зареєстрованим на майданчику та зняти тестовий режим. У потрібному Вам аукціоні натиснути клавішу «Подати пропозицію», за необхідності вказати закриту цінову пропозицію та проставити погодження з умовами, після чого натиснути клавішу «зберегти». Створити рахунки та оплатити гарантійний та реєстраційний внески та завантажити необхідні документи. Після виконання всіх дій натиснути клавішу «Подати на розгляд».
Як зареєструватися?
Для реєстрації на майданчику потрібно в інтерфейсі майданчика натиснути клавішу «Зареєструватися» після чого заповнити поля, проставити позначки погодження та натиснути внизу клавішу «Зареєструватися». Далі потрібно у вкладці «Учасник» обрати тип участі, відповідно до нього заповнити всі поля позначені зірочкою (вони є обов’язковими) та натиснути вгорі клавішу «Зберегти». Ваш кабінет буде в стані «Підготовлено». Для проходження ідентифікації потрібно завантажити необхідні документи (копії паспорту для фізичних осіб) або оплатити 9 грн. за реєстрацію(для юридичних осіб).
Які документи потрібні для реєстрації?
Якщо Ви хочете працювати на майданчику як фізична особа або як фізична особа-підприємець, то для проходження ідентифікації Вам буде достатньо завантажити сканкопії паспорту та коду. Якщо Ви хочете працювати як юридична особа, то для проходження ідентифікації Вам потрібно підписати та завантажити скановану копію підписаного договору з майданчиком (договір-оферта) або оплатити 9 грн з розрахункового рахунку вашої компанії.
Як подати заявку/пропозицію на аукціон?
В актуальному вам аукціоні натиснути клавішу «Подати пропозицію», прописати закриту цінову пропозицію та проставити позначки підтвердження, після чого натиснути клавішу «зберегти». Створити та оплатити рахунки на оплату гарантійного та реєстраційного внесків, натиснувши клавішу «Створити рахунок» та завантажити необхідні документи. Після виконання всіх дій натиснути клавішу «Подати на розгляд».
Як подивитися приміщення/авто, ознайомитися із документами?
На сторінці з інформацією про аукціон Ви також можете переглянути документи аукціону та завантажені фото майна, що продається. Якщо Вас зацікавить більш детальна інформація Ви можете звернутися напряму до замовника – в описі лоту вказана контактна особа.
Які документи потрібні для участі в аукціоні?
Для участі в аукціоні з продажу об’єктів малої приватизації потрібно завантажити документи в залежності від типу участі учасника. Перелік документів можна переглянути відкривши вкладку «Документи», що знаходиться на синій панелі внизу сторінки майданчика та обравши свій тип участі. Також радимо уважно ознайомитися з документацією аукціону, там можуть бути вказані додаткові вимоги до учасників.
Чи можна оплачувати гарантійний внесок через касу/ термінал/ з картки іншої людини?
Так, оплата через касу та термінал допускається в усіх типах аукціонів окрім малої приватизації, але в платіжному дорученні обов’язково має бути вказано призначення платежу відповідно до рахунку. Оплата з карти/від імені іншої людини не допускається взагалі.
Де подивитися дату і час аукціону? (Я б перефразувала: де знайти інформацію про дату та час аукціону?)
На сторінці з інформацією про аукціон, в розділі «Основні параметри» є перелічені періоди аукціону, там же зазначена точна дата аукціону.
Як зайти на аукціон?
Якщо Ви подали пропозицію для участі в аукціоні та були допущені до нього, то в день аукціону вам в особистий кабінет на майданчику та на електронну пошту, вказану при реєстрації, має прийти індивідуальне посилання.
Як проходить аукціон?
Англійський аукціон проходить в три раунди на підвищення ціни. Кожен учасник має три хвилини, щоб зробити ставку. Учасник може залишити початкову цінову пропозицію без змін або ж підняти її не менше ніж крок аукціону.
Голландський аукціон проходить з покроковим зниженням початкової ціни. Система автоматично знижує ціну на крок аукціону. Будь-який учасник, допущений до участі в даному аукціоні може зупинити зниження ціни. Після цього всім учасникам аукціону, крім учасника, що подав цінову пропозицію дається можливість подати закрити цінові пропозиції вищі від поточної ціни лоту. Коли всі закриті цінові пропозиції подані, учасник, що подав цінову пропозицію та зупинив етап покрокового зниження ціни має право однократно зробити цінову пропозицію вищу від поточної ціни лоту не менше ніж на крок аукціону.
Як робити ставку?
В модулі аукціону в кожному з трьох раундів аукціону учаснику надається три хвилини, щоб збільшити свою ставку на крок або залишити її без змін. Більш детально можете переглянути інформацію в розділі «Допомога» /korysna-informatsiya/faq/prozorroprodazhi/
Ціна лота вказана із ПДВ чи без? Чи будуть додаткові витрати?
На сторінці з інформацією про аукціон в підрозділі «Основні положення» вказана початкова ціна лоту, поруч з нею замовник обов’язково вказує чи ціна зазначена з ПДВ чи без нього. Проте, радимо додатково переглянути документи аукціону, так як замовник може в них вказати, що ПДВ буде нараховуватися додатково до ціни продажу.
Що буде із гарантійним внеском у разі перемоги?
Якщо Ви приймаєте участь в аукціоні з продажу майна банків-банкрутів, то з гарантійного забезпечення буде вирахувана винагорода майданчика, а решта суми повернута переможцю.
Якщо Ви приймаєте участь в аукціоні ЦБД2 –з гарантійного забезпечення буде вираховано плату за участь в аукціоні.
Якщо Ви приймаєте участь в аукціоні з продажу об’єктів малої приватизації, то гарантійний внесок перераховується в рахунок оплати вартості лоту.
Як повернути гарантійний внесок? В яких випадках він не повертається?
Для того щоб повернути гарантійний внесок потрібно написати заяву на повернення коштів. Переглянути шаблон заяви можна у вкладці «Документи» на синій панелі інструментів внизу сторінки майданчика. Заяву потрібно роздрукувати, заповнити, підписати та направити нам сканкопію.
Гарантійний внесок не повертається у випадку порушень з боку учасника, його дискваліфікації, відмови підписувати протокол або договір.
Чи повертається реєстраційний внесок?
Реєстраційний внесок повертається лише у випадку якщо аукціон був скасований.
Скільки складає винагорода майданчика?
Винагорода майданчика розраховується в залежності від регламенту за яким виставляється на аукціон майно. Розрахунок тарифів можна переглянути у вкладці «Тарифи» на синій панелі інструментів внизу сторінки майданчика.
В які терміни сплачується комісія майданчика?
Винагорода майданчика оплачується після опублікування протоколу в системі, але не пізніше підписання договору.
Коли і куди відправляють оригінали документів?
Оригінали документів по аукціонах з продажу об’єктів малої приватизації направляються на УУБ Новою Поштою. Реквізити для відправлення вказані на сторінці подання пропозиції на майданчику.
В які терміни підписується протокол?
Строк підписання протоколу залежить від типу аукціону в якому Ви приймаєте участь:
Протокол до аукціону по оренді вагонів Укрзалізниці підписується ЕЦП не пізніше 18:00 год наступного дня після закінчення аукціону.
Протокол до аукціонів по ЦБД2 має бути підписаний переможцем не пізніше 6 робочих днів з дня, наступного за днем формування його ЦБД.
Протокол до аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації підписується переможцем протягом трьох робочих днів за днем формування його ЦБД.
Які терміни повної оплати за лот і підписання угоди?
ЦБД1 – договір протягом 20 робочих днів з дня формування протоколу, оплата протягом 18 робочих днів з дня формування протоколу.
ЦБД2 – договір протягом 18 робочих днів за днем формування протоколу.
МП – договір протягом 30 календарних днів, оплата протягом 30 календарних днів з дня укладення договору у системі.
Банкрутство – оплата протягом 10 робочих днів з дня формування протоколу, про придбання майна складається акт, який підписується не пізніше трьох робочих днів після повної сплати переможцем запропонованої ним ціни.
Які умови участі у торгах з оренди вагонів?
Розмір грошової винагороди оператора за придбаний лот встановлюється у відсотковому відношенні до ціни продажу та складає 5 (п’ять) відсотків від ціни реалізації, помноженої на кількість вагонів, що міститься у лоті.
Також за участь в електронних торгах аукціонах) після завершення електронного аукціону з учасників справляється плата за участь у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян (17,00 грн.).
Які особливості аукціонів з продажу необробленої деревини?
Основними особливостями аукціонів з продажу окремих партій необробленої деревини є те, що брати участь у них можуть лише фізичні особи-підприємці та юридичні особи. Для участі необхідно подати заяву та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань України. Для Фізичних осіб-підприємців додатково потрібно додати копію паспорту та картки з індивідуальним податковим номером особи. Детальніше про документи, які необхідно підготувати для участі у таких аукціонах Ви можете дізнатися у розділі Документи.
Розмір винагороди оператора у таких аукціонах складає 1,5% ціни продажу та вираховується зі сплаченого гарантійного внеску переможця.
Реєстраційний внесок залежить від початкової ціни лоту та складає 340, 510 або 1700 грн. Детальніше про розмір винагороди та реєстраційного внеску Ви можете дізнатися у розділі Тарифи.
Які особливості участі в аукціонах з продажу майна банкрутів?
Для участі фізичної особи в аукціоні з продажу майна банкрутів необхідно лише сплатити гарантійний внесок та долучити до пропозиції копію картки з індивідуальним податковим номером особи.
Для юридичної особи необхідно долучити актуальний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань України та копію документа, який підтверджує повноваження представника юридичної особи (наказ/рішення про призначення/протокол обрання).
Винагорода оператора вираховується із гарантійного внеску та варіюється від 2 до 5% від ціни продажу лоту. Детальніше у розділі Тарифи.
Також особливістю цих аукціонів є те, що для того, щоб придбати лот достатньо одного учасника. У такому випадку учасник одразу переходить до етапу кваліфікації, при цьому модуль аукціону не активується. За наявності двох і більше учасників аукціон відбудеться за стандартними правилами. Детальніше про умови проведення аукціонів Ви можете дізнатися у розділі Документи.
Які особливості митних аукціонів?
Основною відмінністю митних аукціонів є фіксована ставка реєстраційного внеску та винагороди оператора (170 грн та 5% відповідно). Детальніше у розділі Тарифи.
Для подачі пропозиції на такі аукціони необхідно підписати заявку за допомогою кваліфікованого електронного підпису та сплатити внески.
Не реалізовані на перших аукціонах товари виставляються на другий митний аукціон зі зменшенням стартової ціни на 25%. У випадку відсутності учасників запускається третій митний аукціон зі зменшенням стартової ціни на 50% від ціни першого аукціону. Якщо ж і третій аукціон не відбувся лот переходить до етапу редукціону – аукціону з автоматичним покроковим зниженням ціни. Максимальне зниження складає 70% від ціни першого аукціону, але ціна не може бути меншою за суму митних платежів, яка вказується у документації кожного лоту.
Які особливості аукціонів з продажу прав оренди згідно нового Закону України «Про оренду державного та комунального майна»?
Ключовою відмінністю цих аукціонів є те, що ініціювати виставлення цікавого об’єкту оренди на аукціон може бути сам потенційний орендар. Для цього потрібно звернутися до власника або балансоутримувача такого об’єкту оренди із письмовою заявою про включення об’єкту до Переліку першого типу та виставлення його на аукціон.
Для участі в аукціоні необхідно сплатити гарантійний та реєстраційний внески, підготувати певний пакет документів (платіжні доручення та копії паспорту для фізичних осіб та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань України, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та платіжні доручення для юридичних осіб). Детальну інформацію, а також шаблони документів Ви можете переглянути у розділі Документи.
Для того, щоб придбати лот, достатньо одного учасника. У такому випадку учасник одразу переходить до етапу кваліфікації, при цьому модуль аукціону не активується. За наявності двох і більше учасників аукціон відбудеться за стандартними правилами.